Tuesday, July 28, 2009

Words

梁詠琪

短髮 曲:陳國華 詞:鄭淑妃 編:

哭到喉嚨沙啞
還得拚命裝傻我故意視而不見 你外套上有她的髮
她應該非常聽你的話
她應該毓項菃你的步伐
乖乖的呆在家
靜靜的守著電話
我已剪短我的髮 剪斷了牽掛
剪一地不被愛的分岔
長長短短 短短長長
一一在掙扎
我已剪短我的髮 剪斷了懲罰剪
一地傷透我的尷尬
反反覆覆 清清楚楚
一刀兩斷 你的情話 你的謊話
I'm going to sear the days that I spent with you into my heart
So that even if I don't remember though, it will be alright
And even if I fall in love with someone else one day
You'll forever be special and important to me
The seasons change yet again
あなたと過ごした日々をこの胸に焼き付けよう

思い出さなくても大丈夫なように

いつか他の誰かを好きになったとしても

あなたはずっと特別で... 

大切でまたこの季節が 廻ってく

No comments:

Post a Comment

Appreciate it if you can write something :)